fredag 20 april 2012

Hjärnsläpp..

Jag satt här för mig själv och kollade på bilderna i FB gruppen "Sollefteå från förr" och där stod det något kort om Viola Widegren, jag blev interesserad av vad det kunde vara (har bara ett vagt minne av att jag har hört det någonstans), så jag googlade lite och fick veta mysteriet om hennes försvinnande 1948 från Helgum. Jag tycker att det är väldigt läskigt när man tänker på personer som har försvunnit..ingen har en aning om var de är eller vad som hänt, kusligt! Och då kom jag att tänka på den här tv serien som gick förut (tror iaf inte den går nu), men där ett medium kommer och försöker reda ut försvinnanden..och det är här mitt hjärnsläpp kommer in i bilden! Heter programmet helt enkelt 'Medium' eller vad tusan heter det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar