måndag 30 april 2012

Skorpmani

Blev inte lika mycket mys med Tage ikväll som jag hade hoppats, då han fastnade vid datorn "/ men till sist slet han sig och vi tittade på några avsnitt greys, nedmysade under täcket i soffan ^^

Jag har btw idag återfått min skorpmani xD fanns skorpor på praktiken idag och jag blev så sugen, köpte hem ett paket idag :) men det är inte lika farligt som innan, ikväll har jag bara ätit sex stycken ;p förut tryckte jag ju nästan ett helt paket utan problem xD det här med att sluta äta godis kanske har gett mig lite mer viljestyrka att låta bli att tugga i mig varenda en :p

Nu ska jag ta och sova, har lite att hinna med imorgon (helst förmiddag), bla plugga inför caset på torsdag..som jag dessutom ska hålla i!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar