torsdag 12 april 2012

Birthday cat!

Idag fyller vår lilla Nima ett år!! ^^ så idag har hon fått extra mycket godis, god mat och kel. Men jag tror att stackarn vet att det är nått lurt på gång -___- imorgon ska vi nämligen ta henne till veterinären för kastrering. Usch jag tycker inte alls om det "/ men vi har inte jättemånga andra alternativ att välja på. Jag hoppas bara hon inte helt tappar sin personlighet, har ju hört om katter som blir helt annorlunda "/

Annars har dagen bestått av föreläsning 10-12 om depression, sedan drog vi till konditori boulevard och åt lunch och babblade -mycket. trevligt!

På hemvägen hittade jag en ny genväg :D vet dock inte hur många minuter jag tjänar på den, jag får klocka någon dag :)

Hemma blev det att slappa, göra middag och sedan slappa lite till framför Greys (som vanligt).

Snart ska jag nog lägga mig, men måste komma ihåg att Nima ska vara fastande! Usch, morgondagens förmiddag kommer inte vara rolig, varken för mig eller Nima <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar