lördag 28 april 2012

no surprise!

Kom hem för en ca timme sedan från praktiken, det har gått jättebra! Har varit lugnt på avdelningen (:

Kommer hem och ser att Tage har städat jättefint! Sen säger han att han råkade titta i blocket som låg på bordet..där hade jag skrivit mina planer för hans 25års present >.< lagom kul! Jag som såg fram emot att se hans reaktion när han öppnade paketet på sin födelsedag -__- så nu är diskussionen om han ska få den ändå, fastän han vet om det, men det känns inte lika kul, även fast jag vet att han blir glad..men då vet han ju vad som kommer. Trist!

Nu är det iaf snart dags att sova, jobba 7-16 imorgon. Sen har jag gett Tage ordern att sparka ut mig i joggingskorna direkt när jag kommer hem! Jag måste komma igång!! Blir så less på min egen lathet!
Gör ett försök att tagga mig med lite tränings inspiration!


Nu ska det sovas..! Ska bara skriva i min praktikbok med...blir bara senare och senare läggning med alla mina "ska bara..." xD God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar