onsdag 25 april 2012

Första praktikdagen!

Haft min första praktikdag på vuxen psykiatrisk avdelning idag ^^ Det har gått jättebra! Som alla andra första praktikdagar så var det mycket nya intryck att ta in, men alla rutiner lär man sig nog snabbt (:
Har en jättebra handledare, och de andra i personalen verkar jättetrevliga!
Idag gick jag 7-14.30, det bästa med denna praktiken (än sålänge) är nog att det är så nära hem.. första gången jag kliver upp sex för att börja sju! Annars när jag kliver upp sex är det för att jag börjar nio :D

Nu blir det väl att bara ta det lugnt, fortsätta leta klänning och planera 25års present. Och tagga inför kvällspass imorgon!

Min outfit på praktiken idag, på sätt och vis skönt att ha sina egna kläder istället för tråkiga sjukhuskläder (:

2 kommentarer:

  1. Härligt att det gick så bra! :)

    Synd att man inte kan se hela din text utan några ord är borta till höger, det är som om de är bortskärmade eller något? :(

    Kram
    Nina

    SvaraRadera
  2. Kan man inte??! :o knasigt! jag ser hela...detta måste undersökas! KRAM!

    SvaraRadera