lördag 1 september 2012

What to do?

Jisses vad jag har sovit!! :o kan ju visserligen bero på att vi satt uppe halva natten och tittade på Solsidan och Awkward. Man blir typ beroende när man tittar på serier.."nä men bara ett avsnitt till...oj! där var säsongen slut!" ;p

Å ingen aning har jag om vad som händer idag! Egentligen var det meningen att vi skulle åka på kryssning till Lithauen idag (eller igår rättare sagt), men det sket sig..sen skulle vi åka iväg på spa, men det var så satans dyrt >.< så det blir väl att sitta hemma och uggla ''/

Jag hade iaf tänkt att städa idag, och ta mig en springtur då solen är framme. Men just nu känns det bäst att bara sitta ner...har så sjuukt ont i ryggen! >.< Den enda logiska (?) förklaringen jag kan hitta till de är att jag nu sover i en sjuukt mycke mjukare säng än jag gjort hela sommaren..det kan man väl få ryggont av?

Jag ska även fixa lite med CSN, så jag får några pengar!
Sen ska jag fortsätta min jakt på en jacka att springa i..ska kika mer på Sportamore, dom har ju flyttrea ;p
Man kanske även ska pilla med bloggen idag? Göra om utseendet lite?

Eftersom man inte lägger massa pengar på spa denna helgen, så funderar jag på om man ska köpa sig nått annat kul? Är fruktansvärt sugen på en iPad eller en systemkamera..men jag kan inte bestämma vilken jag vill ha mest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar