lördag 22 september 2012

Redo för party?

Börjar tagga igång för födelsedagsfest ikväll! Ska snart iväg till Lindex å se om de har nån snygg tröja jag kan ha ikväll ^^

Resten av kvällen igår var superskön. Var och handlade lite, sen åkte vi hem å gjorde tacopaj :) blev lite telefonsamtal från familjen med ^^ och även lite skypande med Andrea o Jonas, tyvärr hade Lo redan gått och lagt sig..men det ska skypas mer vill jag lova! :D
Hela kvällen och natten såg vi på film! Började med Dark Shadows -den var bra, men inte lika bra som tidigare Tim Burton filmer. Sen vart det Remember Me -sjuukt bra film! Andra gången jag ser den nu, fortfarande lika bra, fem av fem toast! ;p Och sist blev det What to expect when you're expecting -den var med bra (: riktigt rolig emellanåt :p
Det var inte bara jag som gillade paketöppningen förresten :p katterna leker fortfarande med ett av omslagspapprena xD



Nu ska jag som sagt försöka dra upp sambon för att ta en sväng på stan i regnet. Sen blire hem och städa!
Btw, hittade denna söta vin tetran på systemet häromdagen! Hah var bara tvungen att köpa den! Har smakat den rosa versionen av vinet i somras, och det gillades..så nu testar vi den gröna ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar