torsdag 20 september 2012

Färdigpluggad och nyklippt

Klev upp klockan åtta imorse, hann göra mig iordning och städa undan lite här hemma innan jag åkte iväg och hämtade Moa på stationen (:
Hemma blev det kaffe, kaka och plugg. Vi har nog kommit fram till att vi är färdiga med projektplanen..känns superbra! :D kan tänka mig att de blir lite finslipning efter seminariet..men det kan jag leva med :p

Efter att skjutsat Moa till tåget vi ett (?) åkte jag och Tage ner på stan. Det första jag gjorde var att sätta mig i frisörstolen på Chaplin ^^ blev supernöjd..igen! Hon är superduktig hon som klipper mig, tror hon heter Aida?



Efter klippningen blev det en sväng på H&M och systemet. Blev dock lite besviken på H&M besöket..hade kikat i katalogen jag fick hem häromdagen, hittat massa fint jag skulle velat testa..hittade typ en av grejerna jag såg i katalogen -___- trist! MEN, jag blev ändå ett par jeans och två tröjor rikare ^^

Har fått ett stoort paket från Umeå idag (från syster Bella alltså ^^)! Ska bli spännande att få öppna alla fina paket imorgon på min 23års dag n_______n

Skulle egentligen börjat tvätta klockan två idag, men vi blev kvar lite för länge på stan så började inte på tvätten förrän vid typ halv fyra..skulle börjat tre då vi kom hem från stan, men då vägrade tvättmaskinerna att starta!! >.< Tage ringde å felanmälde det, och sen när vi skulle hämta upp tvätten igen (väntade först på att dem skulle ringa tillbaka å säga om de skulle komma och kolla på det på en gång eller inte..) så testade vi att starta dem..och då såklart funkade det!! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar