lördag 15 september 2012

Sjukling.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har under några dagar absolut inte känt för att skriva, av anledningar jag inte tänker ta upp. Men nu är jag tillbaka (:

Förkylningen smög på mig häromdagen, men den känns annorlunda än vad den brukar kännas :s jag är inte särskilt snorig och inte ont i halsen, men  jag är stundtals hes och är något svullen och öm på ena sidan halsen >.< dessutom är jag sjuukt öm i ALLA leder i hela kroppen, kunde knappt somna igår för jag inte visste hur jag skulle ligga, och så brukar jag ha när jag har feber, men detta är typ fem gånger värre, och det är bara ibland som jag känner mig febrig..aja! nog om mina krämpor! ;p

Tro vad man ska hitta på idag? Känner för att vara kreativ, men jag vet inte var jag ska börja :p hade gärna sytt något..men jag är inte särskilt bra på att sy xD det blir väl att måla nått istället ^^
Sen ikväll blir de att ta med Tage i röda faran och åka till Kyrkhult för kräftskiva..om jag inte blir sämre vill säga ''/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar