tisdag 4 september 2012

Bättre sent än aldrig..

..med dagens första inlägg :p
Idag tog jag "sovmorgon" (la mig såklart också senare, så blev inte mera sömn) till klockan åtta :) gjorde mig iordning för att spendera förmiddagen med Moa och c uppsats planering ^^ tycker det har gått riktigt bra för oss! Har vi tur har vi redan sju användbara artiklar att använda! :D

Väl hemma igen blev det till att handla nästan direkt, sen dra en repa inom biblioteket med för att låna lite böcker till arbetet :)
Sen ställde jag mig och lagade lasagnette :) blev riktigt gott! :D

Nu ligger vi utslagna i soffan, jag kollar på The Mentalist medan Tage sover :o brukar vara tvärtom..att jag sover xD
Ska väl snart hoppa in i duschen och sen ta och sova lite :) får väl kanske ta hand om disken lite med först.

Ingen har väl btw missat att Michael Clarke Duncan gått bort? "/ :(
Jag kan ju inte säga att jag var särskilt insatt i hans karriär, men jag har åtminstone sett ett par filmer han varit med i, The Green Mile lär väl alla ha sett ändå? Suveränt bra film och ett otroligt bra skådespel av Michael!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar