fredag 21 september 2012

My B-day! ^^

Började min födelsedag med en sovmorgon, och en rejäl sådan! :D så skönt!

Sen gjorde jag mig en (eller tre) kopp(ar) kaffe ;p pillade lite med musik till iPhonen, och skrev inköpslista för det som behövs till morgondagens knytkalas ^^

Har typ nyss öppnat alla fina presenter jag fått ^^ tackar alla så väldans mycke! n__n
Jag har fått;
Blomstercheck och 200kr på Lindex av min moster och hennes man
Boken Nya kontakter (Sophie Kinsella -gillar henne massor! och jeansen på tredje bilden, av syster Bella
Fyra cocktailglas och blomdekorationer till min damejeanne, av mamma och pappa
Och av Tage fick jag Justin Bieber parfymen Someday som jag önskat mig ^^ också en försenad 3 års present -ett berlockarmband/klocka ^^


Jeansen jag fick av Bella, och en av tröjorna jag köpte på H&M igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar