söndag 2 september 2012

...

Halva lägenheten blev städad idag iaf, och då menar jag verkligen städad!! Alla hyllor i köket, kylskåpet och båda badrumsskåpen, också såklart basic städning :p Ska försöka övertala sambon att dammsuga imorn ;p så ska jag fortsätta med städandet av vardagsrum och sovrum imorgon efter skolan.

För yes..imorn börjar skolan igen!! Känns lite ovant då det känns som en evighet sedan man var där! Gick ju på sommarlov direkt från praktiken. Men det ska bli riktigt kul att träffa att igen ^^
Får hoppas att skånetrafiken har varit snälla och dragit ner på några av mina tågzoner mellan Karlshamn och Kristianstad, så kanske man får tågkortet liite billigare. Men det skulle visserligen inte förvåna mig om de höjt priserna istället >.<

Förutom städning har dagen inte bestått av så mycket mer :p Jag har kikat på lite Glee, ligger sjukt efter :p men den serien känns inte lika lockande längre..vill hellre se mer av Awkward. ^^

Nu sitter jag mest och degar efter min toas middag, funderar på om jag ska ta och beställa löparjackan som jag velat över i veckor nu :p Annars ikväll lär inte mycke mer hända, packa väskan och ladda kaffet inför imorn :p sen kanske man ska komma på vad man ska ha på sig med O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar