måndag 3 september 2012

40 veckor kvar!

Då har man inlett termin 5 :D "bara" fyra kurser/40 veckor kvar till examen ^^
Dagen har gått rätt så snabbt ändå, känns inte så farligt det här med C uppsats ändå :p
Var jättekul att träffa alla tjejorna igen ^^ såg även ut som vi fått några nya klasskamrater :o :p

Nu är jag rätt så slut..hade egentligen planerat att ta en springtur när jag kom hem, men det vet jag inte om jag pallar...får nog planera in träning på dem dagar jag slutar tidigt :p

Nu ska jag väl sätta igång och göra mat, blir väl att steka på nån korv och koka makaroner..i know, väldigt fantasirikt!
Ikväll lär det nog inte hända så mycket..om man inte ska vara duktigt och plugga nått? Men klockan nio ska jag iaf se på Det okända...om vi har kanal 7 vill säga?! lär mig aldrig vilka kanaler vi har och inte >.<



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar