måndag 24 september 2012

Vilken helg!

Jag hade asroligt på festen i lördags!! Synd bara att tre var tvungna att dra tidigare..bara för att skånetrafiken inte kan sätta bra tågtider ;p och sedan var det lite synd att jag aldrig tog mig in på Effekt som var meningen. Vi fick skjuts ner, sen satt vi i nån park (jag mådde INTE bra), sen tog vi taxi hem igen xD det blev liite för mycket av det goda för min del! hah.. btw, den söta lilla vinförpackningen jag hade..var inte god! :p

Men fram tills att jag blev dålig hade jag hur kul som helst! Lyckad fest trots allt..och inte ens särskilt mycke att städa igår heller! ;D
Fick lite fina presenter ^^ av Moa, Therese och Emilie fick jag en body butter kit från Body Shop (: och av Mäzi fick jag ett halsband och örhängen (: av Tobbe fick jag Morbergs rosévin -faktiskt riktigt gott! och av Nina fick jag också ett rosévin -Mandorla, ska bli spännande att testa (:

Lägger nog upp lite bilder senare idag, ska bara hitta kameran först xD också ska jag faktiskt vara duktig och plugga lite nu :p
Har fått lite grejer på posten idag med ^^ bla våra piercingsmycken! som vi har väntat :D också fick jag en present från Andrea, Jonas och Lo -en ursnygg mustasch tröja! :D


Ska även passa på att skicka ännu ett grattis till Tim och Bella som igår födde en liten son!! ^_____^

2 kommentarer:

  1. HELVETE SÅ SNYGG TRÖJA! :D på en ännu snyggare kvinna <3

    SvaraRadera
  2. haha visst är den underbar!? ^^ du är schnygg!! <3

    SvaraRadera