måndag 10 september 2012

Plugg och shopping

Började klockan nio imorse med att träffa vår handledare för första gången, fick rätt bra med synpunkter som för vårt arbete vidare :D kommer nog går bra det här till slut :p
Efter handledningen, som inte varade så länge, satte jag och Moa oss i biblioteket för att fortsätta skrivandet! Gick faktiskt riktigt bra enligt min mening! Vi kan ju det här..eller hur Moa? ^^ ;p

Vid typ tre (?) gav vi upp, gick hem till Moa en snabbis, och drog sedan ner på stan :D det blev lite shoppat, försökte mig på att hitta en ny parfym med, men det var så många som luktade gott..så fick beslutsångest :p
Men det blev iaf ett fint armband, en hairdonut och nya hårsnoddar ^^ även en liten present till syster Isabell som fyller hela 24 år idag!! :D GRATTIS igen!! n_____________n

Tänkte jag skulle sätta mig och plugga lite nu på kvällen..men jag känner mig heelt matt! Men måste verkligen sätta igång med dem där vetenskapliga begreppen, och för att inte tala om artikelgranskningen som ska vara gjord till på fredag, typ det tråkigaste i skolväg man kan göra?

Känns som att jag kommer snart somna här i soffan..så slut är jag! :p Men först ska jag nog kika runt lite på tradera ^^ är verkligen inne i en shopaholic period xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar