lördag 1 september 2012

Movie time?

Eftermiddagen bara sprang iväg! :o
Jag drog mig iaf ut på den där springturen :D var inte alls taggad till det, men guud så skönt det var då jag kom hem ^^ så efter "lite" stretching och en dusch, så var klockan helt plötsligt sju :p

Det beställdes hem thai mat idag ^^ riktigt gott! Och till middagen tittades det på ännu lite mer Awkward.
Nu är det väl tänkt att det ska ses lite film :D Snowhite and The Huntsmen, blir väl nån mer efter det med (:

Jag vann precis ett riktigt tjusigt skal till mobilen ^^ så denna dimper förhoppningsvis inom snar framtid ner i min brevlåda n__n
har även kollat in ett till som jag är sugen på :p

Ska även passa på att länka till en riktigt läsvärd blogg, som drivs av min sommarkollega Kicki Medelberg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar