måndag 17 september 2012

Lagom mör

i både huvud och kropp >.< har sån sjuk huvudvärk! Hade bra gärna hellre varit mör i kroppen å huvudet pga av ett gött träningspass! måste verkligen komma igång med min träning!

Har iaf varit i skolan 9.30-15, hade först föreläsning som bara var upprepning från tidigare kurs, ganska drygt. Sen hade vi handledning, förväntades oss feedback på vårt arbete vi skickade in i fredags..men vår kära handledare hade inte ens läst det!! Kände att jag var hyffsat irriterad där i slutet >.<

På tåget hem var jag duktig å pluggade lite, eller ja, kollade över morgondagens powerpoint..jag och Moa tänkte hoppa morgondagens föreläsning (då också den är repetition), och sätta oss direkt med projektplanen istället.

Så nu ligger jag mest och bara är..har kikat runt på IKEA, är sugen på att dra dit nån dag, så har kollat över lite vad vi kan tänkas "behöva" ;p

Ska väl snart ta och vara nyttig å göra lite mat..känner inte för det egentligen, känner för att sova lite xD träna, måla och sova känner jag för att göra..men det är typ bara sova som blir av, jag är så LAT! xD

Har btw fått mitt armband jag vann på tradera, på posten idag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar