måndag 3 september 2012

Inte som jag tänkt mig..

Kvällen blev ju inte direkt som det var tänkt från början ''/
Tanken var att jag skulle komma hem, städa resten av lägenheten, ta mig en behövlig springtur och SEN softa!
Isället blev det softande direkt när jag kom hem >.< måste verkligen träna upp min självdisciplin igen! :p Jag har typ spelat Sims..eller nej, jag har gjort ett hushåll och början till ett hus, sen blev jag uttråkad xD också har jag kollat på Det okända -det enda som var planerat att göra som faktiskt gjordes!

Det var ju inte heller direkt planerat att Nima skulle börja spy här hejvilt! ''/ stackars liten blev helt skakis och matt! Antingen är det nån mat eller nått hon inte tål, för detta har hänt fler gånger. Eller så beror det på att hon fått för sig att hon ska tugga i sig plastpåsar xD

Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra innan läggdags..man kanske ska lägga sig snart så kan man kliva upp tidigt och ta en springtur innan man drar till Moa imorn?? Tål att tänkas lite på ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar