tisdag 11 september 2012

Läggdags?

Det har gått riktigt bra med pluggandet idag med (: Vi gav upp runt två, jag drog mig hemöver, slappade lite..sen skulle vi iväg en snabb sväng på stan, för att hämta böcker på biblioteket, hämta och lämna paket och handla lite. Tog liite längre än tänkt..men vi kom hem tillslut, typ lite över sju xD så då var det bara till att ställa sig och göra lite middag! Blev blodpudding för min del ^^

Har också innan vi åkte och handlade, pluggat lite (: Nu på kvällen har jag lärt mig göra en hair donut ^^ vår ju riktigt enkelt!! :D


Hämtade även ut mitt nya iphone skal ^^ såå fint! Inte riktigt som jag frågat efter, men det gör absolut ingenting! Hade velat ha blommorna rosa, men tror nog det var finare såhär! :D


Snart blir de väl att lägga sig..upp klockan sex för att vara på föreläsning klockan nio till tolv >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar