tisdag 1 april 2014

Träning och kreativitet

Då var man ledig idag efter att ha jobbat långhelg. Så trist bara att jag inte har någon energi till någonting idag >.< men ska väl iaf se till att få veckans andra träningspass avklarat åtminstone (:
Tycker jag kommit igång riktigt bra med träningen, i helgen har jag haft sjukaste träningsvärken ever..i vaderna! Kunde knappt gå xD Har börjat gå på Zefyren (gymmet på jobbet) på morgnarna innan A turerna, hinner få in en springtur på dryga 3km innan jobbet kallar 6.45 ^^
När jag jobbar kväll har jag  tränat några pass från min app och de dagar jag är ledig blir det också app-pass men så småningom mer och mer springturer, nu när vädret kanske hade tänkt vända till det varmare?

Lär väl inte hända jättemycket ikväll, skulle ju behöva storstäda..kanske kan börja lite smått med de iaf :p annars så ska Zola få sig ett bad (men blir mycket senare ikväll/natt då hon vaknat), och jag tänkte att jag ska rita lite..få igång kreativiteten på lite mer kontinuerlig nivå :p
Har visserligen redan lagt upp senaste projektet jag gjorde på både Facebook och Instagram (@noranbara) men kan ju lika gärna lägga upp det här med (: Det var en beställning eller vad man ska kalla det från min syster till hennes vän som fyllde 30 i helgen som var (:
Nästa bild i denna tappningen så ska jag testa en annan metod, tycker att färgerna varit ovanligt luriga och blandats ''/ får väl se om det funkar.


Nu blir det till att titta på de sista avsnitten i säsong nio av Greys Anatomy, och sedan kanske göra lite mat? Men sen så! Då ska kreativiteten få flöda xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar