onsdag 23 april 2014

Shopping och magknip

Soffliggande med magvärk idag >.< fick väldigt magknip och illamående inatt när jag åt en Activia på jobbet -__- vet inte om det har med yoghurten att göra, men det kändes som ett väldigt sammanträffande.

Jag har ju inte tid att vara sjuk! Har massor jag måste göra här hemma innan jag åker till Blekinge ''/
Har iaf nyss petat i mig en morot som middag xD och än går det bra, känner mig inte illamående längre men rätt var det är så får jag rejält magknip.

Men hoppas att jag mår bättre imorgon, för då tänkte jag åka till Jysk för att fixa ett Zola problem ;p Sen hade jag ju tänkt monera ihop sängen imorgon, bara jag målar klart sista sidan av huvudgaveln ikväll (:

Igår innan natt jobb var jag ner på Clas Ohlson för att köpa mig en stegräknare, som de sa förra veckan skulle finnas i lager 21/4, men när jag kom dit fanns inga..och kommer inte finnas förrän typ 7/5 >.< Får fortsätta använda mobilen, bara det att den drar så fruktansvärt med batteri.
Men blev lite annat handlat på Classes. Sedan råkade jag hamna på H&M, jag skulle ju bara ha ett vitt linne..men kom därifrån med en kofta och en bikini med xD


 Jag ska bli hopprepsmästare ;p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar