söndag 20 april 2014

Övertrött och taggad

Fastnade framför tvn fast jag var/är övertrött, knepigt att man ska trillskas med att vara vaken längre bara för att man kan, bara för att man jobbar kvällstur imorgon ;p 

Under förmiddagen imorgon hade jag väl tänkt hinna med en hel del, hade tänkt hinna med en springtur, baka nått av mina bananer innan de blir alldeles för gamla också är det ju ett plus om jag hinner måla lite :)
Illamåendet har gått över, så nu har man ju lite ork att planera saker, som tex morgondagens springtur..medans jag var illamående planerade jag morgondagen till en vilodag, men nuså är man taggad igen :) måste ju dessutom börja träna upp löparstegen då jag anmält mig att springa vårruset i sommar :D

Aja, nu ska jag snacka lite med Zola som just tittade fram, sen blir det till att sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar