söndag 27 april 2014

Sjuk..igen

Jag må ju ha världens sämsta immunförsvar! För nu ligger jag här i soffan igen, utslagen. Denna gången är det förmodligen något i magsjuke stil >.< har varit konstig i magen sedan i tisdags, men igår kväll bröt det verkligen ut >.< 
Försöker att få i mig mycket vätska, men vette tusan om det hjälper. Sen i fredags har min kost varit vatten, nån enstaka morot och knäckebröd. 

Sitter och kollar på Livet på BB, några trillingar som är på Neo, så alldeles från jobbet är jag inte ;p men på detta sjukhus verkar inte föräldrarna få bo med sina barn, om dem så bara ska sola lite "/

Ska väl snart försöka mig på ett ryck, tankenär att jag ska åka och handla lite och städa undan innan jag åker till Blekinge imorgon, hoppas verkligen jag är bättre imorn!!

Heja heja, här ska det tillfrisknas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar