torsdag 17 april 2014

Ensam målare

Jahapp..då var man ensam hemma med alla djuren igen. Skjutsade Tage till flyget vid tretiden, och som vanligt förväntade jag mig att han skulle sitta hemma och vänta när jag kom hem :p

For direkt upp till Lillänge efter att Tage lyft mot Blekinge, där blev det inhandlat färg och grejer för att fixa till sängramen..hittade även lite andra saker på Rusta jag tänkte pyssla med ^^
Just nu ser det ut såhär i vardagsrummet
Förhoppningsvis blir det som jag hade tänkt mig i slutändan :p


Efter lite målande blev det paus för en promenad bortåt Rådhusgatan för att köpa en fiol jag paxade på Blocket ^^ nu måste jag bara se till att få dem stämd, kanske man kan gå in med den på musikaffär och få det gjort? Tvivlar på att jag kan göra det själv nämligen :p Sen är det bara att lära på nytt..förhoppningsvis kommer allt man lärde sig i högstadiet tillbaka!


Nu ska jag nog bara softa i soffan..är ju snart Twilight Eclipse ;p sen är det dags att sova för att vara utsövd inför lite påskjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar