tisdag 22 april 2014

Segstartad

Jahapp då var en av två nattpass avklarade. Gick förvånansvärt snabbt, hade ju faktiskt lite att göra (:
Nu sitter jag och försöker piggna till, är lite smått segstartad idag känner jag. Fundera på vad jag ska göra av dagen. Tänkte ta mig en promenad ner till Classes iaf, och ta en sväng inom ICA. Och när jag kommer hem ingen lär det väl vara dags att måla sista delen av sängen ^^
Kanske man ska sätta sig på balkongen i solen ett tag med. Gjorde det igår, kanonväder har vi ^^ äntligen!
Annars blir det nog bara att ta det lugnt idag, lär vara tröttare till passet inatt >.< gruvar mig redan för i sommar då jag lagt fyra nätter i rad xD

Chessie är helt sjövild här, river runt, jamar och har sig här, drar ut jord ur blomkrukorna och är bara allmänt jobbig >.<
Snacka om att man saknar när hon var en sån här liten plutt, det blev som inte samma förödelse när hon for fram, hon är lite osmidigt nu om dagarna xD

Nehepp, masa sig upp ur soffan för en promenad i solen! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar