lördag 19 april 2014

Påskfeeling och kattmys

Då var man placerad i soffan igen. Jobbat dag, som varit hyfsat lugn, sedan var jag ner en sväng på gymmet..blev inte den träning jag tänkt mig då löpbandet verkade vara sönder. Sedan hade jag sett fram emot att lägga mig i ett solarie och gotta mig lite ^^ måste ju grunda lite färg innan sommaren :p MEN kom till solariet och där satt en fin lapp att det var stängt pga skadegörelse ''/ så gick hem för pallade inte hitta mig ett nytt solarie..får bli en annan dag.

Kom hem och tog mig en macka, som visade sig efter halva vara möglig >.< har sedan mått ganska så illa..
Satte iaf sedan igång med målandet..det tar sig! Har nu bara tre bitar kvar att måla, dock väldigt stora bitar, men ändå. Snart kan jag montera ihop och fixa det sista ^^ sen är det bara att sätta ingång med skåpet :p

Måste säga att jag har väldigt flådigt påskfirande...not! Har inte ens påskpyntat nått, visserligen har jag inte mycket att pynta med heller så :p tur att det är lite påskkänsla på jobbet då (:
Men man blir helt klart lite avis på dem som är ute och grillar och har det gött. Tänkte eventuellt göra lite påsk'ish' middag med lax och ägg (typ det i påskväg jag har hemma), men har som inte varit sugen på nått sen den där mögliga mackan... :s

Nu sitter jag som sagt i soffan och chillar med Nima, hon är oerhört gosig och vill inte jag ska göra annat än att klappa henne..helst ska jag titta på henne hela tiden med ^^ Hon är så söt så!
Igår hade hon skönaste stilen på 'musövervakning'


Nu ska vi mysa ner oss riktigt och snart titta på sista Twilight filmen (:
Saknas bara en viss Tage här i soffan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar