tisdag 8 april 2014

Sleten och på fel sida

Då var man en bit in på denna veckan med. Trots att jag sovit sjuukt länge idag så är jag sleten..har typ vaknat på fel sida med >.< inte alls särskilt roligt, för någon! Stackars Tage har fått dragit med mitt dåliga humör hela dagen ''/

Men men. Har iaf blivit en sväng på stan idag, införskaffade lite nytt smink, parfym och lite nya kläder ^^ på vägen hem passade vi på att gå inom indiska restaurangen för lite middag :)

Nu sitter vi mest och degar framför tv, och jag försöker ladda inför nattjobb. Blir att ta med en ny bok då jag snart läst ut Ciderhusreglerna.

Lovade ju jag skulle visa vad jag köpte på loppis i helgen (: här har vi fyndresultatet:
Nämligen en svart ram jag tänkte göra nått roligt av, en flaska att ha sköljmedel i (lite finare än att ha plastbyttan framme), fem nya tallrikar som dessutom råkar matcha de blåa djuptallrikar vi redan har (: en ugnsform och en 'kom ihåg' klämma att sätta tex räkningar i (:

Nähe, ska väl fortsätta försöka komma över på rätt sida, rätt mood. Har ju inte gått så bra hittills...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar