torsdag 24 april 2014

Kvällspass och träningsresultat

Hemkommen för ett tag sedan från ett kvällspass som började lugnt men som blev en aningens stressigt mot slutet, fick dessutom lämna över några uppgifter till nattpersonalen >.< vill ju helst bli klar med det man påbörjade innan passets slut "/

Nu sitter jag iaf och försöker klura ut hur sängen ska byggas ihop, och detta utan resultat >.< delarna stämmer inte överrens med instruktionerna jag printat ut, så har ingen aning om hur jag ska bära mig åt! Blir kanske till att vänta med monteringen till man har en sambo på plats för lite hjälp. 

Började iaf dagen med att dra iväg till Jysk, där köpte jag e. Bokhylla som det är tänkt Zola ska få bo i ^^ får väl se om den planen funkar. 
Annars har det inte hänt så jättemycket..mätt mig lite för att ta reda på om min träning gett något resultat, och det hade det minsann! har gått ner 1,8kg och tappat totalt 17cm över kroppen sedan den 24 mars :D kanske inte megasummor, men jag är nöjd ^^ 
Nu gäller det bara att hålla i samma träningstempo :)


Nej nu ska jag väl göra ett sista ryck innan läggdags, är riktigt trött och sleten efter kvällens bravader! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar