fredag 18 april 2014

Jobba, träna, måla, sova...

Då har man inlett påsk jobbandet med en A tur, en väldigt lugn sådan. Men ska väl inte ropa hej än, man vet aldrig...kanske är fylld avdelning imorgon? :o ;p

Tog lite friskvård och gick till Zefyren, slog några personliga rekord enligt Runkeeper i tex hastighet ^^ rätt nöjd :p
När jag kom hem blev det en liten powernap innan jag satte igång med målandet. Har även pysslat på lite i köket, och gjort allt förutom att laga mat xD är ju så tråkigt att laga till sig själv. Så tryckte nån macka och en kopp chai ^^

I min målarpaus här så kröp de galna köpfingrarna fram n__n råkade visst beställa lite skor inför sommaren :D var ju som tvungen att hitta ett par nya ballerina då jag fick slänga alla mina efter i somras (var så sletna att sulorna hängde löst). Sen hittade jag ett par jättefina sandaler och två par sneakers ^^

Men nu ska jag nog återgå till målandet, vill hinna ha det klart innan jag åker till Blekinge den 28de. Och dessutom har jag ett skåp jag vill hinna göra färdigt med...så får nog ta och lägga på ett kol!

Har inte riktigt någon bild att bjuda på, och tycker att ett inlägg utan bilder är liite trist ;p så i brist på annat får det bli en fin bild på Gubb, Tages familjs gammkatt ^^


GLAD PÅSK PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar