tisdag 15 april 2014

Utbildning och möbelköp

Var meningen att jag skulle dra och träna imorse innan utbildningen jag var på idag (lär oss nya dokumentsystemet vi ska få), men sov så sjukt dåligt inatt så struntade i det och sov lite längre istället :)

Smet lite tidigare från utbildningen för att jag hade en avtalad tid att köpa en sängram vid fem tiden. Så vi tog en roadtrip till Brunflo och blev med sängram..var ett jäkla projekt att försöka hålla bagageluckan någonsånär stängd över sängdelarna xD men vi lyckades få hem den med bogserlina och startkabel :)
Det är en enkel Malm säng med tillhörande avlastningsbord som man kan rulla över hela sängen :) nu ska jag bara måla och piffa till den lite (vill ha den vit men hittade ingen). 

Lagom när vi packat in sängen så for vi iväg igen för att köpa ett annat projekt :p köpte ett skåp som även det ska modifieras lite, det ska nämligen bli mössens nästa hem :) dem bor som inte säkert från katterna i sin lilla bur xD 

Gjorde igår ett ryck och anmälde mig till lite kurser ^^ i första hand blev det spädbarnspsykologi ochi andra hand etnologi (dock behövde jag historia A för etnologin (trodde jag hade den..men icke!) så la historia som tredje val) xD
Nu sitter vi och degar i soffan och tittar på första Twilight filmen som går på tv..men ska väl snart lägga mig så jag orkar till Zefyren imorgon bitti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar