måndag 21 april 2014

Vänder dygnet

Kom upp i ganska lagom tid för att kunna hinna göra allt jag skulle...men blev nått gjort? Nä xD Var alldeles för trött för att ta mig en springtur, så sov en extra timme. Sen tänkte jag som sagt baka..men blev inget av det heller, visade sig att jag inte hade grejer hemma för att göra banankaka, förutom bananerna då :p Så jag såsade mest i soffan innan jag gick till jobbet.


Jobbkvällen gick fort, har en tendens att göra det då man har saker att göra. Har varit lugnt på jobbet nu ett tag så var skönt att göra lite igen :p Blev säkert att göra för att jag tog med mig boken för att läsa om det blev dötid ;p

Efter passets slut har jag inte gjort mycket vettigt. Eller ja..jag har visserligen planerat lite inköp xD Tänkte att vi borde införskaffa oss nytt matbord och stolar då dem vi har börjar rasa ihop, särskilt stolarna :p Men mycket mer än så har jag faktiskt inte gjort.
Kanske ska placera mig på golvet och måla lite sängram? Måste nog ändå försöka hålla mig vaken ett tag till så jag pallar att gå på nattpassen sedan. Är egentligen supertrött, men ska kämpa emot ett litet tag till!

Kan ju också meddela att musen Tilde mår prima igen! :D Bölden har försvunnit! Var nog som jag misstänkte bara en varböld som till slut självläktes, så nu ser det så fint ut så ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar