fredag 15 februari 2013

Välkommen helg!!

Är nu helt slut efter tre hela pass på nya praktikplatsen. Än är allt lite rörigt, men att få landa lite till helgen komma nog göra susen, nya tag på tisdag!

Gårdagen gick bra, kopplat massa dropp och sprungit hit och dit :p kom hem till Moa ganska sent :s och sen blev det ju att man snackade en massa innan vi somnade xD klassiker!

Men denna dagen har gått förvånansvärt bra trots att jag var som en zombie imorse! Jag har fått ha två "egna" patienter idag, men med bra mycke stöd från handledare, men det gick väl bra (?) kommer nog gå ännu bättre i framtiden :)

Jag kan även denna fredag eftermiddag meddela att jag nu efter mycket velande bestämt mig för ETT jobberbjudande, är nu nämligen ägare till ett sommarjobb som sjuksköterska på psykiatriavdelning i Sollefteå!! :D ska bli sjukt spännande ^^

Bjuder på en sleten bild av en sleten student! (Blir nog inget gymmande för mig idag..är alldeles för slut, kör extra hårt på söndag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar