söndag 17 februari 2013

Lugn söndag?

Ser ut som att denna söndagen komma bli vääldigt lugn. Känns som att jag fortfarande inte tagit igen alla osovda timmar denna veckan -_-

Tänkte ju att jag skulle dra till gymmet nu på morgonen/förmiddagen, men vet faktiskt inte om jag pallar :s så än har det bara blivit ett träningspass den här veckan >.< visserligen har det varit en omställande vecka, så nästa kanske ser bättre ut på träningsfronten.

För övrigt började jag dagen med att få ett rejält rivsår på foten av Chessie "/ svider som bara den!
Kan ju också tillägga att jag än en gång är besviken på melodifestivalen, tyckte ju att låt 8 var klart bäst igårkväll, men ändå åker den ut, samtidigt som ugglan tar sig till andra chansen och Körberg & co går vidare till final ???! Galenskap!

Vi hade med oss lite småfisk hem från fisketuren igår, för att se hur våra kära katter skulle reagera :p de var nog väldigt skeptiska, och även livrädda xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar