onsdag 27 februari 2013

Målarstuga

Denna dagen har gått alldeles för fort! Nu är det redan läggdags..upp klocka fyra imorgon bitti ju! -_- Men har iaf känt mig mycket bättre idag (: inte direkt illamående, men lite samma känsla i magen när jag gått omkring.

Dagen har iaf bestått av massa målande, kombinerat med tv tittande och även en liten promenad och matlagning. Blev faktiskt färdig med mitt tavelprojekt lagom till sängen kallar ^^ så här blev den tillslut! Dock lite svårt att få en bra bild (kanske ska införskaffa mig den där systemkameran istället för att ta halvdana bilder med mobilen?), men om ni vill se den bättre får ni komma hit och titta n_n kan nog bjuda på en kopp kaffe med om ni är snälla ;)


Nu kära vänner ska jag lägga mig och sova! Antar att jag är ganska ensam om att lägga mig vid den här tiden (skulle lagt mig för en halvtimme sedan..men ville så gärna måla färdigt), men ni får sova så gott när ni väl ska göra det! Det ska jag försöka med nu iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar