torsdag 28 februari 2013

Nämen!

Dagen har varit riktigt fin. Klev upp kl fyra och kände mig faktiskt rätt utvilad (:  (fast jag vaknade mitt i natten med världens magknip -_-) Tog mig iaf iväg till praktiken..fast blev några minuter sen då tåget tog tid på sig att rulla in på perrongen så missade bussen. Men ingen större skada skedd.

Praktiken har gått jättebra idag. Haft hand om fyra patienter, varav tre jag skrev hem :p Fick ringa en massa samtal, och fick tyvärr även erfara att folk kan vara väldigt otrevliga trots att de jobbar inom ett service yrke. Känns väldigt onödigt att vara snäsig i telefon trots att man har en stressig eller dålig dag.

Väl hemma blev det middag och lite slappande innan jag ställde mig och bakade inför etikhandledningen imorgon, ska bli roligt att träffa alla igen! Det blev en banan -och nötkaka även denna gången :p av någon konstig anledning har vi alltid bruna bananer liggandes xD så tror faktiskt jag ska testa göra bananbröd imorgon :D

Fick även veta när jag kom hem (och nu även sett själv), att Nima betett sig konstigt idag :s innan idag var hon livrädd för xbox kontrollen !! Hon petade lite på den sen backade långsamt flera meter ''/ och nyss var hon lika skeptisk mot reklambladet från Lidl, petar lite på det och rycker till vid minsta lilla ljud. Vad kan det tagit åt henne? Man blir ju lite rädd att hon börja få dålig syn eller nått, ser saker som inte finns kanske o_O

Det råkade även hända en liten grej nu innan jag hoppade in i duschen ^^ jag RÅKADE beställa en systemkamera och en skrivare med scanner :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar