måndag 4 februari 2013

Hemma

Är äntligen hemma efter en lång seg dag i skolan, med föreläsning om vårdprocessen och vårdplanering. Väl framme i Karlshamn tog jag mig till biblioteket för att lämna igen böcker som jag knappt öppnat xD sedan tog jag mig med min onda fot till Willys för att skicka tillbaka jackan. Passade även på att handla liite och gå inom systemet, så nu är jag redo om det blir någon fest i helgen.

Nu sitter jag nedsjunken i soffan med en dunkande svullen fot >.< känns inget vidare. Skorna har tryckt åt smärtan lite, så när trycket släppte när jag tog av mig skorna så blev det ju inte direkt bättre. Vet snart inte vad jag ska ha på fötterna för att det inte ska göra så förbaskat ont.

Nu ska jag väl hitta på nått att äta..men har egentligen ingen lust..kanske blir nån skorpa å en banan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar