fredag 1 februari 2013

Felfri!

Japp, bilen gick igenom besiktningen galant! :D så skönt ^^
Efteråt körde jag till gymmet och det blev ett bra mycke bättre pass än i onsdags, men jag insåg idag att Crosstrainer är förjäkla tråkigt xD känns som 20 min på den inte ger lika bra träning som 20 min på löpbandet. Så hädanefter blir det uppvärmning på bandet, idag tog jag crossen mest för att jag testade nya sulorna och kändes lite skonsammare att börja där än på bandet..men nästa gång blir det full rulle på löpningen ^^

Nu har jag suttit hemma och degat ett bra tag :p kollat på tv och betalat skalet jag vann igår (: nu ska jag väl snart stretcha färdigt och sedan hoppa in i duschen.
Tänkte jag skulle bjuda med mig av lite filmer jag är sugen på att se, antingen på bio eller såfort de sen kommer ut (:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar