måndag 25 februari 2013

Dassig...

Mår fortfarande kasst till och från, mer eller mindre. Illamående och helt tafatt, orkar inte ta mig för någonting, väldigt frustrerande då man vill göra allt man inte har tid för annars -tex måla, rita eller spela, men orkar verkligen inte plocka fram grejer för det >.<

Har då som ni kanske förstår varit hemma från praktiken idag, och kommer att bli hemma imorgon med, mår illa så fort jag går omkring, men försvinner lite efter jag har suttit en stund. Jag ska försöka kurera mig så gott det går, är inte helt lätt då jag inte vet vad det är jag har...skulle kanske haft en Primperan eller två?

Första halvan av dagen låg jag bara som ett kolli i soffan, sen ryckte jag upp mig något för att åka och handla, passade även på att tanka bilen full- 41 friska liter fick hon i sig (:
När maten var uppackad kände jag mig helt slut igen. Men då var det bara att börja laga middag, blev visserligen inget avancerat -blodpudding ;p men ändå..

Sen satte jag mig faktiskt och organiserade mina ProMarkers efter färg, och började testmåla lite (: riktigt roligt! MEN märkte att färgerna blöder över kantlinjerna :s kan vara att jag får byta penna som jag gör kantlinjerna med, den jag använder nu kanske inte kommer så bra överens med mina markers? Så här ser det ut än så länge iaf (:


Jag har även suttit och kollat efter en multiskrivare, alltså en skrivare som även kopierar och scannar (: har hittat en jag funderar på; Brother DCP-7070DW
Kan den vara något tror ni? (:

Nu ska jag nog måla lite till innan jag kryper ner i sängen. Har redan krypit under täcket..fast i soffan ^^

2 kommentarer:

  1. Stor sannolikhet att det är pappret som orsakar blödandet... tänkte bara nämna det om du inte tänkte på det. :-)

    SvaraRadera
  2. Har funderat på de, men det är ju bleedproof papper som jag fick med pennorna :S

    SvaraRadera