torsdag 21 februari 2013

Ledighet

Veckans sista A tur avklarad idag. Idag har jag inte haft "egna" patienter, på morgonen kändes det skönt för jag var såå trött, men märkte snabbt att det är roligare att ha "egna" istället för att bara göra punktinsatser. Blir nog mer att göra till helgen :)

På väg hem var jag inte på det bästa humöret, lättirriterad och kände mig rätt sårbar (kan inte riktigt sätta fingret på varför), självförtroendet i botten kan man säga "/ har gått upp en del, men är fortfarande inte där det var innan..men det ordnar sig väl..?

På hemvägen sprang jag inom Fyndkällarn och bunkrade upp lite färg, tänkte jag skulle sitta och måla ikväll..men det är jag alldeles för trött för >.< blir att måla hela min lediga morgondag ^^ ska bli roligt :) på måndag kommer även ett annat tavelprojekt påbörjas, request from Ms Esse n_n

Men nu ska jag minsann sova ut!! Ladda inför gym och målande, ska även (förhoppningsvis) låna lite böcker, bara biblioteket får igång sin server så jag ser om böckerna ja vill ha ens finns :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar