tisdag 12 februari 2013

Introduktion!

Idag börjar det roliga igen! Nämligen praktik :D ska vara åtta veckor på CSKs gynekologiska avdelning, det sk bli riktigt spännande! Det som är mindre spännande är att jag måste kliva upp fyra då jag har A tur >.< och då blir det ändå att jag kommer till rapporteringen precis på håret..kan inte komma tidigare då det är första tåget som går, annars får ja köra.

Just nu hade jag helst velat sova några timmar till, somnade alldeles för sen igår..fastnade vid The Mentalist :s

Bra start på dagen med förresten >.< när ja satt och sminkade mig (halvt blind då jag tagit av mig glasögonen), hör jag krafsande ljud och sedan massa vatten rinna! Tar på mig glasögonen och ser att katterna vält ut en kanna vatten på skrivbordet..rätt över tangentbord och allt >.< jisses! Men grejerna verkade ha klarat sig iaf!

Nu ska jag nog göra mig iordning för att gå ner och tina upp bilen lite!
Have a great day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar