tisdag 19 februari 2013

Kaka? Recept finns här ;)

Jag kom i tid till praktiken :D och tog faktiskt bussen, kanske rent utav slipper cykla genom detta slask hela praktikperioden!?

Dagen har varit riktigt bra, men bättre lär det bli med tiden, ju mer man lär sig (: har haft hand om tre "egna" patienter, och det har ju gått bra (: fortsätter imorgon ^^

När jag kom hem tog vi en tur ner på Jysk, Tage ville kolla på en ny datastol..slutade med att det var jag som handlade saker som jag inte hade tänkt xD blev disktrasor (kom på att de var slut hemma), en termometer och en liten present till Lo <3

Hittade lite recept i Allers idag på eftermiddagskaffet som jag tänkte dela med mig av :D ska definitivt testa på att göra knäckbrödet (: kakorna får nog vänta till studentfirandet..så har jag ännu mer att bjuda på, på mitt fina kakfat ^^ (och då kan jag nog tillåta mig själv att smaka en bit med ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar