tisdag 26 februari 2013

Kreativt var det här!

Vad skönt det är att få sova ut! Men risken finns att man sover FÖR länge..då är man jättesleten ändå. Jag ligger nog på gränsen till att sovit för länge :p
Klev iaf upp först kl sex för att ringa praktiken och säga att jag inte kommer. Sen somnade jag om till halv tio tror ja hon va.

Fram tills nu har jag bara suttit i soffan ^^ kollat efter ett spel jag ska köpa, har dock inte bestämt mig om vilket, finns så många olika varianter av de! Sen så jag har fortsatt att måla med mina ProMarkers (: testade annan penna att rita konturerna med..gick lite bättre! Men märkt att vissa färger har större tendens att flyta ut än andra ''/ lite trist. Så här blev iaf dagens bild (: (bilden gör den inte rättvis, färgerna är mycket finare irl)

Och såhär blev slutligen gårdagens bild (: (här syns verkligen att den mörka hudtonen är en av de färger som lätt flyter ut! >.< dessutom har de svarta linjerna i ansiktet smetats ut -_-)

Nu vet jag inte vad  jag ska fortsätta med..min tavla kanske? eller sy klart madrassen till katthyllan? eller spela sims? eller kanske rent av vara duktig och plugga lite?? ...valen är många!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar