måndag 11 februari 2013

Nystart

Blev lite dåligt bloggande igår :p man kan säga att jag mådde inte direkt prima xD men lagom tills det var dags att åka mot Ronneby så hade jag piggnat på mig lite (:
19.00 i Ronneby, så var det Al Pitcher på scen :D riktigt roligt även denna gången, men måste nog säga att det var liite roligare i Kristianstad.

(dock inte särskilt lätt att ta en bild ''/)

Lördagen var väldigt trevlig, fast det blev lite för mycket vätska :p men annars var det riktigt roligt. Melodifestivalen innehöll inget minnesvärt, jag undrar ja vart det komma sluta då Sean Banan går vidare?? :o



Nu ska jag bara chilla hela dagen tror jag, funderade visserligen på att gå till gymmet, men får se. Annars är det bara att förbereda mig mentalt inför praktik introduktionen imorn! Nystart och slutspurt, nu är det bara praktikveckorna kvar! Ska bli såå spännande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar