onsdag 13 februari 2013

Kaos i knoppen

Då var man hemma igen efter första praktikdagen! Det har gått bra, men mycket att ta in! Hoppas det ger med sig bara!
Har fått göra lite medicin tekniska saker (koppla dropp och antibiotika typ..) annars har jag bara hängt med och lärt mig stället.

Kommer nog somna gott och tidigt ikväll! Dels för att jag sov så sjukt dåligt inatt! Somnade nio men vaknade flera gånger med magvärk för ja var så stressad och nervös -_- sen blev det uppstigning fyra, för att sedan åka till stationen och få reda på att tåget var inställt! >.< Så fick bli hem och vänta på nästa tåg.

Nu har ja varit hemma ett tag, fick sluta lite tidigare och hann inom Clas Ohlssons där ja köpte mig ett cykellås, ska få låna Emilies cykel till och från stationen ^^

Men som sagt nu är jag hemma och chillar lite, ska fixa lite papper inför morgondagens planeringssamtal. Har även ätit min nyttiga (?) middag ^^ knäckebröd med avokado och örtsalt..helt klart den nya favoriten! :D supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar