fredag 29 augusti 2014

Födelsedagsfirande och äppelknyckning

Ledigheten börjar lida mot sitt slut..om sex timmar är jag påväg till jobbet för att påbörja natthelgen.

Under mina lediga dagar har jag mest tagit det lugnt. Kollat upp schema och lite annat inför måndag, för då börjar jag nämligen skolan! :p eller ja..en kurs iaf ^^ ska läsa Historia I så att jag senare kan söka till etnologikursen jag egentligen ville gå :p

Igår åkte vi hem till mamma och pappa för att gratta finaste mamma på 55års dagen :D blev ett undantag i juicandet kan man säga..med massa god smörgåstårta och kakor ^^ haha
Typiskt bara att halva presenten jag gav henne var trasig >.< hade beställt två eldlyktor, kollade bara att den ena var hel innan jag slog in en. Men har mailat om det och det ska skickas en ny ^^

Hann hänga en stund med Andrea, Lo och Joar innan vi åkte också, riktigt roligt! :D
Innan vi for hemåt vid lunch så pallade vi till oss "lite" äpplen ^^ Tänkte behålla lite själv, men kommer ta med mycket på jobbet att bjuda på (:


Nu har jag förresten äntligen lagt över bilderna -de var tagna i RAW format och därför tog det så lång tid att fixa in dem, skulle ju radera datorn och installera program först- som togs i sommar nere i Kyrkhult och i Stockholm. Här är några av dem ^^

Bilder från familjen Westergrens trädgård:



Bilder från Aquaria:





Den goda middagen på Jensen's Bøfhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar