söndag 24 augusti 2014

Köpa bur, sälja hage

Blev en sen uppstigning idag, så nattpasset borde inte bli allt för tröttsamt :p
Min dag har än så länge bestått av soffhäng, där jag bestämde mig för att köpa en kaninbur till Zola, men för att göra det billigare så beställde jag den från tyskland (: sparade på så sätt ca 600kr, dessutom var det fri frakt (: Så här ser den ut, men jag ska piffa till den med lite färg när den kommer ^^


Utöver det har jag också kört ett träningspass från appen Workouts (: och blir snart ett till innan dusch och jobb kallar.
Börjar kännas bättre det här med juicingen, idag har det gått en vecka sedan start, och imorgon blir det invägning/mätning för att se om det gett något resultat (:

Kommer förresten att sälja av  en "hamsterhage" på Facebook så fort jag blir accepterad i säljgruppen -Jämtlands Län-. Men kan ju lika gärna slänga upp den här med för att se om någon nappar :p
Det är alltså en hage för smådjur, eller rättare sagt tre hagar á 8 sektioner. Så det är 24 st galler som hakas i varandra. Inköpspriset är 159kr/8sektion, så totalt 477kr för alla. Jag tänkte mig startbud på 300kr.
De är näst intill oanvända, och i fint skick. Olika färger på sektionerna. Sektionerna är ca 34cm långa och 23cm höga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar