torsdag 21 augusti 2014

Trött juicare

Har både igår och idag varit ordentligt trött! Men kan ju helt klart bli så i början av juicing perioden, kroppen har inte riktigt vant sig än, framåt eftermiddagen/kvällen så har jag ändå piggnat till lite :p
Har lagt om min plan lite med den här juicedieten/detoxen, tanken var att jag skulle göra konstant en månad tills vi åker till Turkiet. MEN kom på att jag har inte lust att spendera min semester på toaletten xD för min mage lär väl på en chock när man helt plötsligt börjar med vanlig mat igen :p Så den nya planen är att juica i två veckor och därefter successivt introducera vanlig mat, kommer nog bli kalasbra (:

Idag har vi varit och hämtat paket, ett som jag trodde var min juicer men som visade sig vara en bikini xD Nu har jag massor av fina bikinis att ha i Turkiet ^^
Sen var vi också till Coop och handlade smått och gott (:


När vi kom hem hade vi fått papper om det stundande fönsterbytet som ska ske i våran lägenhet..eller rättare sagt alla hus här på gården. Vet inte riktigt än när det blir, men antagligen efter vi kommer hem från Turkiet. Vet bara att det kommer se ut som en bombnedslag -mer än det redan gör- här, vi måste nämligen flytta runt hela vardagsrummet känns det som för att ge plats på fönstergubbarna :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar