onsdag 13 augusti 2014

Blyerts vs. ProMarker

Då har ännu en dag övergått till natt..utmaningen idag blir att inte sitta uppe för länge, var ju tänkt att försöka vända tillbaka dygnet..inte förvärra dygnsrytmen :p

Idag har varit ännu en soft dag (: har mest softat i soffan med Stephen King ^^ Resten av kvällen har jag spenderat med mina pennor, var ett bra tag sedan det ritades så jag slog på stort och gjorde både ett blyertsporträtt och ett med ProMarkers, båda föreställande Robert Pattinson (: var inte helt nöjd med PM versionen tills jag såg den i datorn bredvid blyertsen..då var jag väldigt nöjd, för imo blev PM versionen 10x bättre n_n
 Annars idag har jag druckit kaffe och lagt den där ynkans lilla ordern på eBay..den blev lite större än jag trodde, men ååh så mycket fint jag hittade för billiga slantar, sen att jag inte alltid tänker på att "många bäckar små... " det hör inte hit ^^

Nu ska jag nog fortsätta mitt ritande, men denna gången något helt annat ;p hoppas bara det blir lika bra som jag ser det i huvudet :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar