måndag 18 augusti 2014

Let the juicing begin!

Då var man färdig med de tre nattpassen. Sov dessutom lite för länge idag >.<
Men nu är jag uppe och har stått väldigt länge i köket och ävlats med min Magic Bullet, den vill inte som jag! Från och med idag fram till Turkietresan -prick en månad vill säga- så går jag på juicediet/detox :D Ska bli riktigt spännande och se om det ger någon effekt. Men jag tror bestämt jag måste köpa mig en juicer, för Magic Bulleten var nog lite för klen, den gillade iaf inte grönkål :p
Började min juicingperiod med en "Mean Green", som innehåller gurka, selleri, grönkål, äpplen, citron och ingefära. Det var oväntat gott må jag säga!


Fick hem en av eBay beställningarna idag ^^ nämligen en fin klänning från Bluebell Retail UK n_n


Nu ska jag fortsätta med mitt nuvarande projekt. Sedan ska jag nog ta mig till affärn där mitt Nelly paket ligger och väntar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar