måndag 25 augusti 2014

Night after night

Blir en jobbnatt till för min del, hoppar in för sjukling..vad gör man inte för laget ;p
Inatt hade vi det väldigt lugnt! Riktigt skönt faktiskt, vi började med att titta på svenska filmen Vi, rätt märklig. Sen har jag mest suttit och pulat på med bilder i mobilen och läst lite. Var faktiskt inte trött en endaste gång inatt! Får väl se hur det går nu till natten..sov inte så jäkla bra nämligen :s

Under dagen har det inte hänt så mycket. Jag började med invägning/mätning så här efter en veckas juicediet. Jag har minsann gått ner 3,3kg och tappat totalt 17,5cm över kroppen :D Jag är supernöjd! Hoppas kommande vecka ger samma fina resultat :D Försöker inbilla mig att jag ser nån enstaka magmuskel där med ;p


Nästan alldeles nyss var jag och hämtade nästa paket från eBay beställningen, den är såå fin och skön! ^^
Ursäktar skräpbilderna med mobilkamera >.< ska ta tag i att tömma kameran och rensa datorn här i dagarna! Har ju massa bilder där från semestern som ska upp :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar